Friday, July 23, 2010

" Tapak anak Pejuang "

Assalamualaikum w.b.t . Agak lama rsnya tidak mengupdate blog ni..Bukan lah kerana kesibukan, tapi kerana penyakit yang tidak ada ubat nya ...kemalasan.. (^_^) .. Bilamana menulis hanya semata-mata atas semangat ini lah jadi nya.Bilamana semngat itu ilang, kerja pun terhenti.(jgn mimpi nk jd pejuang lee ) .Tidak istiqamah dalam penulisan.

1 Julai mungkin bukan lah tarikh yang besar bagi sesiapa pun dan bukan lah tarikh keramat diri ni dilahirkan pun (^_^) .tapi memberi 1000 400 50 5 makna (^_^) dalam kehidupan dan cara hidupku selepas dari itu. Pertama kali diri ini diisytiharkan sebagai SANG MURABBI. (mcm xde kelayakan je ) (^_^) . Mungkin ini lah yang disebut takdir. Sudah lama berjalan mencari kehidupan. Letih mencari mana yang sesuai, rupanya ini yang ALLAH nak berikan. Mungkin ALLAh mahu menjadi kan diri ini sebagai jalan wujudnya shabab yang menegakkan agama islam satu masa nanti.InsyaALLAH..



Amanah yang diberikan ini, InsyaALLAH akan dilaksanakan dgn terbaik.InsyaALLAH diri ini diwakafkan untuk 'anak-anak' di Sai'diyyah. Satu masa nanti, insyaALLAH dgn izinNYA akan lahir sarjana-sarjana islam yang hebat dari sini 'mengerjakan' israel laknatullah..Tunggu wahai israel..Ini janji dari diri ini..Akanku lahirkan pejuang-pejuang yang bakal menghancurkan kalian..Pada ketika itu, baru kalian mengenal bagaimana hebatnya shabab islam yang ditarbiyyah di Sai'diyyah...Khaibar khaibar ya yahud.. Tentera Muhammad sudah kembali..


No comments:

Post a Comment