Assalamualaikum Nazhan....

Semalam 24 April 2011 hari Ahad...jam 9.00 pagi...ummi, abi n pak lang datang ziarah Nazhan...kami bersih-bersihkan pusara Nazhan... tak la semak sangat...ummi bawa pokok bunga untuk ditanam di pusara Nazhan..pokok yang dulu hanya hidup 2 pokok dari 6 pokok yang ummi tanam...selesai membersih dan menghias pusara Nazhan...kami buat sedekahkan Fatihah dan ayat-ayat suci al-Quran pd Nazhan....

dah banyak pusara-pusara kecil di sekeliling pusara Nazhan...tentu dah ramai kawan2 Nazhan kan?

Nazhan...21 April 2011 hari Khamis..tok yang dah pun dijemput Ilahi...Nazhan jumpe tok yang tak kat sana...ummi dan abi doakan tok yang pun dapat jumpe Nazhan kat sana...semoga Nazhan dan tok yang berbahagia di sana...tok yang pergi sebab sakit tua...umur tok yang dah 90 lebih...bertuahnya tok yang dapat hidup begitu lama...itulah nikmat yang Allah beri pd tok yang....

sebelum nak balik putrajaya...ummi, abi, adik amani, acik n pak lang datang ziarah Nazhan lagi...kami sedekahkan al-Fatihah pd |Nazhan sebelum berangkat pulang...tercapai juga hasrat ummi nak ziarah Nazhan..terubat segala kerinduan pd Nazhan...malangnya ummi tak dpt tengok Nazhan....
Nazhan tentu nampak adik Amani kan? comel tak dia? tentulah comel macam Nazhan juga....setiap kali ummi peluk adik Amani..ummi rasakan ummi peluk Nazhan juga....

adik Amani sekarang ni dah semakin cerdik dan lincah...bulan depan umurnya genaplah 12 bulan (1 tahun)..ummi dan abi rancang nak buat birthday party utk adik Amani sekali dgn annivesery ummi n abi...ummi n abi x pernah lg sambut annivesery besar-besaran...cadangnya nak sambutlah tahun nie..bersempena dgn birthday adik Amani..agak istimewalah sikit tahun ni...tak lupa juga..ummi akan buat majlis tahlil utk Nazhan juga...untuk putera ummi sorang nie...tak akan ummi lupa...Nazhan jangan risau....

ok lah...ummi nak sambung kerja..lain kali ummi tulis lagi di sini....
Hit: 6 Laman Asal