sepatutnya tajuk entry nenek adlah sal jiwa kacau coz esok kelas mula..xp semuanya berubah dalam sekelip mata bila nenek dapat tahu sahabat nenek syafiq hishamudin meninggal dunia sebb kemalangan jalan raya. sepanjang hidup arwah beliau sgt disenangi olh teman2 termasuk nenek.senyuman x pernah lengkang drpd wajah dia.walaupun saat dia bersedih. baru ptg tadi nenek tgk gmbr saat nenek n arwah dlm satu kelas dulu.tup mlm td kwn nenek call bgtau dia dah pergi..bepinar mata nenek..pening..blank.. sedangkan hari tu sahabat nenek yg sorg lg baru jer accident n patah kaki nenek dah tak senang duduk.Tuhan je tahu ap yg nenek rasa saat dia dlm keadaan mcm 2. tetapi org yg tak disangka2..nenek bakal masuk campus untk sem 5 tnpa senyum n tawa nye lagi.
YA ALLAH KAU CUCURILAH RAHMAT BUAT ARWAH SYAFIQ.
KAMI AKAN RINDU SENYUMAN IKHLAS DARI KAU SYAFIQ.
~AL-FATIHAH~
dcn nenek akn selitkan beberapa keping gambar nenek n saat arwah masih bersama kami untuk kenangan kita semua teman2 syafiq





arwah yg dikiri sekali



semasa hayat arwah
sentiasa dgn senyuman
kini dia telah pergi buat selamanya...kami mesti akan rindukan arwah..
nie link berita mengenai arwah http://ondscene.my/kemalangan/pelaja-maut-diseret-200-meter-di-bawah-bas-ekspress
p/s:buat kwn2 yg bca entry nenek nie sama2lah kita sedekah alfatihah buat arwah ~al-fatihah~
Hit: 6 Laman Asal