"Saya Tak Menggatal, Hanya Bergurau Dengan Peminat"


Hebat betul dugaan Aeril Zafrel kali ini apabila hari ini seorang peminat wanita menawarkan diri untuk menjadi isteri kedua beliau. Menerusi laman Twitter, gadis itu menyatakan hasratnya untuk menjadi isteri kedua pelakon itu dan dengan bersahaja, Aeril turut membalas gurauan gadis bernama Iqa Mazlan itu dengan meminta beliau bertanyakan kepada Wawa Zainal.
img_2016-12-04-184202
“Saya hanya bergurau saja dan saya memang suka melayan peminat di laman sosial. Nanti kalau tak layan orang cakap saya sombong pula. Tapi tak sangka pula ianya menjadi viral. Masa saya berbalas mesej itu pun Wawa ada di sebelah saya,” katanya menerusi satu video yang dimuat naik di Instaram menjelaskan dakwaan beliau menggatal dengan peminat.
Bagaimanapun dalam video yang sama juga, Wawa kelihatan begitu bersahaja melayan komen peminat mengusik suaminya di laman sosial. Tidak mudah melatah dengan kejadian itu, Wawa menganggap komen tersebut hanyalah gurauan mesra dari peminat suaminya.
Apapun mungkin gadis itu hanya bergurau manja dengan artis kesayangan mereka. Mungkin juga kejadian ini digembar gemburkan kerana pergolakan rumah tangga yang dikaitkan dengan pasangan ini akibat sikap cemburu Wawa melihat lakonan Aeril dan Ummi Nazeera.  
Sumber - Rotikaya
A video posted by Wawa Zainal (@w4w4_zainal) on
"Saya Tak Menggatal, Hanya Bergurau Dengan Peminat" "Saya Tak Menggatal, Hanya Bergurau Dengan Peminat" Reviewed by Unknown on 1:29:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.