Mengamuk orang pas bila tengok gambar pm najib bersama puluhan ribu penganut agama hindu di batu caves, macam-macam kata nista yang mereka lemparkan pada najib.



Orang umno sepatutnya bersyukur dan berterima kasih kepada pas, kerana di sebalik kata hinaan itu, sebenarnya orang pas terlalu amat sayang kepada najib, mereka tidak mahu perdana menteri mereka terpesong akidahnya, itu sebab depa bantai najib bagai nak rak...





Sayang mereka pada najib melebihi sayang mereka pada nik ajis, korang tengok sendiri, ketika nik ajis bersama-sama penganut agama buddha melakukan ritual di sebuah tokong di kelantan ketika sambutan hari wesak, ada tak orang pas maki hamun dan marah pada nik ajis? tak de kan... kenapa tak de? pasal orang pas tahu, nik ajis memang dah sesat dan akidah nik ajis dah tak boleh di repair lagi, so nak bising-bising lagi buat apa, biarkan je la orang tua buat apa yang dia suka
tq-darulehsan
Hit: 12 Laman Asal