NUFFNANG

Friday 11 February 2011

“Anwar Belanja 2 Juta Dolar Di US” – Rahimi Osman / Ummi ada video anwar dan shamsidar

“Anwar Belanja 2 Juta Dolar Di US” – Rahimi Osman

AIDCNews -10/02/11 -”Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai pejabat di Washington DC, AIC (Anwar Ibrahim Colsultating Associate) dengan 5 orang pekerja Turki dan Pakistan. Mereka menerima gaji 5 angka US Dollar setiap bulan dengan perbelanjaan berjumlah 2 juta US Dolar sepanjang dua tahun. Mana Anwar Ibrahim dapat duit sebanyak ini?”, kata Rahimi Osman, bekas Pegawai Khas Ketua Umum PKR.

“Bagaimana Anwar boleh kutip duit dalam ceramah dan mengatakan parti tiada wang sedangkan beliau boleh biaya pejabat itu sehingga berjuta-juta dolar,” soal Rahimi dalam pidato umum di Jalan Kebun, Klang malam semalam.

Jelasnya lagi, sepanjang berkhidmat dengan Ketua Umum PKR itu, sejak dari tahun 2007, beliau dapat membuat rumusan bahawa Anwar merupakan seorang pemimpin hipokrit kerana bersikap dwi-standard apabila berdepan dengan rakan parti sekutu PAS dan DAP.

“Hubungan Anwar dan Azmin juga begitu intim seolah-olah mereka seperti pasangan kekasih dan banyak pandangan Azmin yang digunakan oleh Anwar dalam mentadbir PKR”, katanya.

Mengenai kerajaan 16 September katanya, beliau ditugaskan oleh Anwar untuk mengatur perjumpaan dengan dengan ahli Parlimen di Sabah dan Sarawak termasuk di Hong Kong dengan menawarkan pelbagai imbuhan kepada ahli Parlimen BN sebagai umpan untuk melompat parti.

“Saya bertanggungjawab memasukkan wang daripada akaun bekas majikannya ke Sabah dan Sarawak dalam usaha melobi ahli Parlimen semasa pilihan raya umum lalu dan ketika peristiwa cubaan rampasan kuasa 16 September”, katanya.

Bekas Pegawai Khas Anwar itu juga mencabar Ketua Umum PKR memberikan penjelasan berkenaan peranannya di dalam organisasi yang didalangi Yahudi seperti International Crisis Group (ICG), Foundation For Future (FFF), Brooking Institut, Konrad Adenaur Foundation (KAF) dan Frederich Nauman Foundation (FNF).

Rahimi yang juga bekas Presiden Kelab Anwar Ibrahim (AIC) juga mengakui bahawa kedua-dua Yayasan Kristian Jerman itu (KAF & FNF) banyak memberi bantuan kepada PKR dan badan pemikir Anwar, Institut Kajian Dasar (IKD).

Sementara itu dalam program sama, Umi Hafilda Ali turut menempelak Anwar kerana enggan mengambil tindakan terhadap cabarannya dan Nalakarupan berkenaan dengan hubungannya dengan isteri Azmin Ali, Shamsida Taharin.

Ummi Hafilda berkata ‘serangannya’ terhadap Anwar dan Timbalan Presiden PKR Azmin Ali tidak lagi dianggap masalah keluarga tetapi sudah menjadi masalah negara kerana dakwanya mereka bercita-cita tinggi menjadikan negara ini sebagai negara republik.

“Saya rela kehilangan seorang abang daripada mengorbankan 27 juta rakyat Malaysia jika Anwar menjadi pemerintah,” katanya yang berikrar mahu melancarkan ‘peluru berpandu’ bermula tahun ini setelah 13 tahun mendiamkan diri.

Katanya, pendedahan konspirasi Anwar dan Azmin beserta bukti dan dokumen yang diperolehinya itu akan dimuatkan dalam buku yang akan diterbitkannya pada hujung bulan ini.


source : AIDC


Ummi ada video anwar dan shamsidar

warisan naik syok malam tadi bila Ummi Hafilda beritahu dia ada simpan video anwar dan shamsidar. dasyat ummi ni , you dont play-play tau.

tabik kat ummi yang dedahkan detail mengenai hubungan anwar dengan shamsidar, kakak ipar dia.

yang lucunya bila ummi kata dia tak minat dengan jantan yang main depan belakang, wow !

yang lebih lucu pulak bila ummi kata ada isteri yang tak kisah dengan laki yang main depan belakang macam azizah dan shamsidar ! mereka tak kisah pun anwar melenjan jantan, yang kemudian nya melenjan mereka pulak.

sesuatu yang tidak dapat warisan bayangkan adalah kuasa seks super power yang anwar miliki, azizah adalah breakfast dia, shamsidar lunch dia, mat jambu dinner dia dan GRO cina yang nala supply adalah supper dia.

azizah pun macam tak kisah aje anwar ada hubungan dengan shamsidar dan mat2 jambu ni. macam dah biasa je !

ceramah Ummi selama satu jam setengah di jalan kebun malam tadi telah membongkar akhlak sebenar seorang manusia yang namanya anwar ibrahim.

warisan merasakan Pas berada dalam kancah kesesatan yang nyata bila mereka berajakan anwar sebagai ketua mereka.

source : warisan 2057

No comments: