NUFFNANG

Tuesday 3 November 2009

GEMPAR- Saiful Hadir Ke Mahkamah, Anwar Mengelabah Mintak Tangguh Lagi! Anwar sesak nafas, gabra dan terkejut; azizah sedih semacam...

GEMPAR- Saiful Hadir Ke Mahkamah, Anwar Mengelabah Mintak Tangguh Lagi

Tuesday, November 3, 2009



Kehadiran Saiful Bukhari ke mahkamah hari ini telah memberikan satu tamparan kepada Anwar Brahim dan para penyokongnya. Saiful Bukhari hadir ke mahkamah hari ini bagi mengikuti perkembangan dalam kes liwat yang sudah beberapa kali ditangguhkan oleh Anwar brahim ini.

Hari ini merupakan hari di mana mahkamah memutuskan pendengaran tertuduh untuk menGUGURkan kan sebelum perbicaraan kes liwat ini. Namun ianya di tangguhkan lagi sehingga 23Nov ini bagi sebut semula.

KLIK di sini Saiful Bukhari

Isu menarik di mahkamah hari ini telah berlaku, di mana Anwar Al Juburi yang hadir telah diberi satu tamparan yang nyata apabila mendapat tahu Saiful Bukhari juga telah hadir ke mahkamah. Anwar di lihat telah beberapa kali memaparkan riak muka yang keruh dan nampak seperti tidak bernafas.

Kelakuan Anwar juga hari ini berlainan sama sekali jika dibandingkan sebelum ini. Kehadiran Saiful Bukhari hari ini nampaknya telah memberikan satu kejutan mental buat Anwar Brahim ini. Anwar mungkin tidak menyangka Saiful Bukhari mangsa liwatnya telah hadir ke mahkamah bagi melihat sendiri proses perbicaraan kes liwat ini.

Anwar yang ternyata gabra dan terkejut itu telah mengarahkan para peguam nya yang 12 orang itu untuk menanguhkan sebutan bagi mengugurkan Kes Liwat sebelum bicara ini. Kekalutan Anwar ini telah menyebabkan mahkamah memberikan satu tarikh baru yang mana 23 Nov bagi menyebut semula rayuan Anwar ini.

Walhalkan hari ini adalah sebutan rayuan dari pihak Anwar untuk mengugurkan kes sebelum perbicaraan, dan mahkamah sudah bersiap sedia bagi mendengar rayuan dari pihak peguambela Anwar. Namun Anwar sendiri yang menangguhkan proses Rayuan Nya ini. Pasal apa???

Anwar Mengelabah dengan kehadiran Saiful Bukhari. Dan oleh itu lah Anwar minta di tangguhkan Proses Rayuan nya itu.

Emmm.....
Lawan Tetap Lawan
Tapi Anwar kecut Telor....

Ingat kata Dato Sri Najib PM Malaysia,
Kita mesti ada telor kalau nak jadi Berani.
Nampaknya Anwar ni takda Telor lah gamaknya!!!!

Psssttt.......Kak Wan tadi muka sedih semacam....lama sangat tu tanggung azab laki dia...

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

source : papa gomo

No comments: