text

Perkongsian Pengalaman

Ahad, 12 Jun 2011

PELANCARAN LAGU 5S TNB JITRA


GM Kedah, Tn Haji Suid bin Othman diiringi oleh PK Alor Setar, Encik Abdul Azizbin Yaacob dan Pengurus Cawangan (Jitra), En Husaini bin Shahidan ketika melancarkan lagu 5S TNB Jitra.
Antara anggotakerja TNB Kedah yang turut menyaksikan Pelancaran Lagu 5S TNB Jitra.
Alhamdulillah. Syukur ke Hadrat Ilahi, kerana lagu 5S TNB Jitra yang berjudul 5S Menjana Organisasi Cemerlang telah selamat dilancarkan oleh Pengurus Besar TNB Negeri Kedah, Tuan Haji Suid bin Othman sempena dengan Himpunan Perdana Suku Kedua Tahun Kewangan 2010/2011 yang diadakan pada 12 Jun 2011, bertempat di Dewan Bakawali, Wisma TNB Jitra.
Lagu hasil ciptaan, Mohd Fauzi bin Othman dan lirik ditulis oleh Noor Hisham bin Mat Isa, anggota kerja TNB Jitra.
Dengan pelancaran lagu ini, TNB Jitra telah maju setapak lagi dalam usaha membudayakan Amalan 5S. Lagu ini akan dinyanyikan bersama-sama dengan lagu korporat TNB di dalam Perhimpunan Pagi setiap Ahad. Anggota kerja TNB Jitra diharap agar dapat menghayati lirik yang terdapat di dalam lagu ini. Pastikan, kita lakukan yang terbaik untuk TNB Jitra. Jitra Boleh!

1 ulasan:

  1. Syabas TNB Jitra.., Kalian telah melangkah maju kehadapan dengan terciptanya Lagu 5S..., ini bermakna TNB Jitra masih tetap unggul didalam segal bidsng....., I'm really proud of you guys...keep on going guys.....

    BalasPadam