Rabu, 13 Mac 2013

Lahad Datu

Ingatkan dah aman, rupanya ada lagi wira kita ditembak pagi kelmarin. Betul ke? 8 polis 1 tentera. Semoga mereka beroleh ganjaran besar di sisi Allah.



Ahmad Farhan Ruslan yang berasal dari Pasir Tumbuh, Kota Baru, Kelantan terkorban dalam kemalangan di Jalan Tungku, Kampung Bakapit, Lahad Datu pada pukul 7.30 pagi semalam.

Dah jadi 9 ke 10 orang yg terkorban? Macamana jd blogger ni? Maklumat pun x lengkap. Sj tanya kot2 ada sapa tau. Semua org kena ambik tau ni masalah negara. Ni baru sikit jer. Walaupun ia berlaku dekat2 pru13. Walaupun ada org kata sandiwara, dalang dia org kita gak. Tp yg sedihnya ada nyawa terkorban. Semua pelakon2 ni kena ajar sikit supaya menghormati mayat perwira2 kita.

Korban di Lahad Datu
“Operasi yang dijalankan keesokan hari (3 Mac) berjaya membawa keluar anggota polis yang cedera dan terperangkap, namun paling menyedihkan enam pegawai dan anggota polis ditemui terbunuh dalam keadaan menyayat hati selepas diseksa musuh,” katanya.

Ketua Kampung Simunul, Ramlee Saraman, 56, berkata pengganas berpeluang menembak mati polis kita kerana ada antara mereka penduduk yang menetap lama di sini tanpa pengetahuan penduduk lain selain mendapat bantuan ‘orang dalam’ ketika menyerang hendap polis,” katanya.
sumber Berita Harian online

Ni baru betul musuh dalam selimut....Dah dapat kerakyatan pastu baling batu sembunyi tangan....Bijak bijak...

KUALA LUMPUR: PAS merakamkan ucapan takziah buat keluarga Allahyarham Prebet Ahmad Hurairah Ismail, 24, yang menjadi korban terbaru dalam misi menghapuskan penceroboh bersenjata di Lahad Datu, Sabah.

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, PAS mendoakan Allahyarham memperoleh ganjaran setimpal dari Allah atas tugas mulia mempertahankan negara.

sumber Harakah Daily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...