Saturday, April 27, 2013

Adakah DR.Chandra Tinggalkan Anwar Kerana Tabiat Anwar Suka Buat Seks Dengan KAMBING ????!!! ... Jom Kita Baca Artikel Nie ...

Akhirnya begitu ramai sahabat-sahabat karib serta orang-orang yang kuat menyokong Anwar sejak zaman muda sehingga dia ditendang UMNO seterusnya melakukan gerakan Reformasi kini sudahpun meninggalkan perjuangan sia-sia Anwar ... Salah seorangnya adalah Dr. Chandra Muzaffar (Antara Tenaga Utama Menubuhkan Parti Keadilan Nasional a.k.a PKR)
Dr.Chandra bukanlah seorang yang kecil-kecil anak kepada perjuangan Anwar. Beliau merupakan seorang yang tegar sokongannya terhadap Anwar Ibrahim. Tetapi, Allah telahpun membuka pintu hati Dr.Chandra untuk mendapat kebenaran dan jalan yang lurus. Kita baca artikel di bawah dan jadikanlah pedoman supaya kita tidak tersalah memangkah di PRU13 minggu hadapan. Padah yang menanti jika salah pilih, amatlah besar dan membahayakan sekalian Umat Islam Melayu dan Rakyat Malaysia.
(KLIK GAMBAR UNTUK BESARKAN SAIZ)
Ooooo !... sebab tabiat seks liwat rupanya, ingatkan pasal tabiat seks dengan kambing.
HEHE ... Anwar Oh Anwar , betapa banyak duit hang boleh hang kahwin dengan perempuan (memadukan Kak Wan), kenapa LUBANG JANTAN juga yang dicari olehmu !?? ...

Jika anda menerima kenyataan Dr.Chandra Muzaffar sebagai benar, segeralah anda semua menghebah-hebahkan kepada sekalian penduduk Malaysia agar mengundi BARISAN NASIONAL dan TINGGALKAN ANWAR IBRAHIM.

Khususnya PAS. Jangan lagi bersekongkol dengan ANWAR demi semata-mata untuk Anwar mencapai matlamat peribadinya menjadi PM. Akan hancur binasa Malaysia nanti di bawah pemerintahan Anwar Ibrahim - Hancur Islam dan Melayu. INGATLAH ! ANWAR ITU JAHAT !




AloQStaQ
SABTU
9:19 Pagi
27 April 2013

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP