Jalan jalan Cuti Melaka dah lama xupdate blog nimaklum la busy memanjangni crite2 yg dh lepascer crite..cer crite...

critenye........ 1st time cayang melangkah ke stadium..sangat xcited perlawanan atr Kelate vs Harimau Muda yg lepasakhirnya papa mberi keizinan utk ibu n cayang melangkah ke stadiumasyik papa sorang je pegilgpun perlawanan ni org xramai sgt sbb tu cayang dpt pg

berposing di depan stadium shah alamkul 6ptg dh gerak dr rumah bangi pg dgn sebuah kereta dgn 8 org
ape laa yg nk di bgtau si tecik enchem ni terpegun tgk suasana stadium

masa ni xramai lgmaklumla awal datang
peminat setia bola sepak kelate ni baru lah anak jati kelatewalaupn cayang x dilahirkan di kelatepapa n ibu tetap anak jati kelate

cayang dgn ibu.. cayang good boyxmeragam pun, suka tgk gelagat orgtambah2 bila time bola gol terkesima cayang tgk gelagat org


walaupn di stadiumkemana-mana ,pisang x dilupakansi enchem cayang ni dgn pisang xboleh dipisahkan
 stadium penuh dgn penyokong kelatekalau ade jersi kelate utk budak tecik cam ammar dh lama ibu beli
tunggu lah cayang besar dulu br dapat bergaya dgn jersi kelate


tunggu perlawanan final atr kelate n trengganu 11 jun 2011 nntitp papa xnak bawak cayang n ibu nntisbb ramai sgt nntixsesuai utk si tecik cayang ikutso, tgk kt tv je lah

tunggu 11 jun 2011
Published: 2017-06-13 Hit: 14 Laman Asal
FELDA Dapat Tanah Jalan Semerak Semula
Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) hari ini mengesahkan ia telah mendapat kembali hak milik tanah di Jalan Semarak daripada Synergy Promenade Sdn Bhd (SPSB), tanpa melibatkan apa-apa kos .. ..
Jalan jalan cuci mata!
Hari minggu aku dan suami serta anak pegi makan angin di Bukit Tinggi. Sebenarnya ini bukanlah rancangan asal kami untuk kesana. Mulanya nak ke Genting tapi beralih arah haluan disaat akhir. Kemana pu .. ..
Kempen Keselamatan Jalan Raya
Pada 16 September 2009 Jabatan Hal Ehwal Pelajar dengan kerjasama beberapa pihak telah menganjurkan Kempen Keselamatan Jalan Raya. Kempen ini bertujuan untuk memberi kesedaran kepada pengg .. ..