NUFFNANG

Monday 6 January 2014

CINA KAFIR HINA UMAT ISLAM MALAYSIA


Sampai bila umat islam nak bersabar dengan ancaman cina cina kafir laknatullah ini. Sampai bila umat islam hendak membiarkan cina cina kafir ini menindas dan menekan kehidupan seharian. Sudah tiba masanya umat islam bangkit dan TOLAK cina cina kafir ini semua. Kita sudah diakhir zaman. Nak tak nak, umat islam kena akui, perang akhir zaman sudahpun semakin hampir.

Dalam isu kenaikan harga barang, sudah banyak kali aku katakan, peniaga peniaga cina lah yang menaikkan harga barang. Ini memang sah sebab dah memang 80% ekonomi negara dipegang mereka. Merekalah pengeluar, pengilang, pengedar dan penjual. Jadi siapa yang mengawal harga barang sebenarnya ? Sudah tentu mereka. Itupun masihada umat islam yang bodoh tak nampak. Itulah kecik ekcik dah diberi makan ayam tak sembelih, banyak makan benda benda haram. Sampai dah tak nampak kebenaran di depan mata.


Dalam isu bible bahasa melayu dan kalimah Allah, orang kafir ini memang sengaja mainkan isu ini. Mereka tahu Kerajaan Islam Malaysia sekarang sudah lemah. Sejak 200 tahun lamanya mubaligh nasrani cuba menyebar dan murtadkan umat islam di Tanah Melayu. Penjajah Belanda mencipta bible bahasa melayu dan guna kalimah Allah untuk menyebarkan nasrani di Indonesia. Dan mereka berjaya. Di Malaysia, usaha ini masih perlahan kerana keimanan orang melayu dahulunya kuat.

Tetapi setelah Malaysia merdeka pada 1957, kekuatan orang melayu mula menurun. Keimanan orang melayu semakin lama semakin terhakis berikutan kehidupan senang dan mewah yang dikecapi hasil kemerdekaan negara. Selepas kekalahan UMNO 2008 dan 2012, mubaligh nasrani semakin giat menekan dan menyebarkan ajaran mereka. Sebab mereka tahu ketika inilah saatnya orang melayu sudah lemah. Mereka sedang menunggu untuk membuat pukulan akhir yang akan mematikan terus orang melayu di negara ini.

Sedar sedarlah. Memang sekarang kita lihat semuanya ok, semuanya aman. Depan kita, cina cina semua senyum ramah. Tetapi dibelakang, mereka sedang merancang serangan akhir yang akan membunuh kita semua. Kalau orang melayu masih tidak bersatu, akan tergadailah tanah air ini kepada cina nanti.

No comments: