Tuesday, July 30, 2013

Senarai 10 Taman Tema paling TOP di Malaysia

Berikut adalah ringkasan taman yang menyeronokkan dan menarik yang terbaik yang anda mungkin mahu untuk melawat untuk hari pengembaraan penuh keseronokan dan keseronokan di Malaysia.

Berikut adalah ringkasan taman yang menyeronokkan dan menarik yang terbaik yang anda mungkin mahu untuk melawat untuk hari pengembaraan penuh keseronokan dan keseronokan di Malaysia.



Sunway Lagoon

Jika anda bermula di Kuala Lumpur, Sunway Lagoon taman tema adalah pintu masuk dalam bandar yang menawarkan jam tanpa henti keseronokan. Extreme Park, Amusement Park, Water Park dengan slaid yang menakjubkan dan kolam melayari, dan Wildlife Park hanya beberapa sebab-sebab yang menakjubkan untuk menghabiskan satu atau dua hari di taman tema yang telah disifatkan Tarikan Terbaik Asia!

Cosmo Dunia Indoor Park

Adakah cuaca tidak membuat hari anda berlaku di bandar Kuala Lumpur? Tidak boleh keluar kerana ia terlalu panas atau ia hujan lebat di luar? Risau kerana World Park Tema Dalaman Cosmo hanya tempat yang sempurna untuk anda untuk menghabiskan hari. Adrenalin mengepam tunggangan dan tujuh tingkat roller coaster yang tinggi menjadikan ia hanya sebagai menyeronokkan seperti mana-mana taman luar yang lain.

Mines Wonderland

Hari anda meneroka taman yang menyeronokkan di bandar tidak harus berakhir apabila matahari terbenam. Menuju ke Mines Wonderland Night Teheme Park untuk meneruskan apa yang anda bermula pada waktu pagi! Terdapat banyak tunggangan menarik, dan menunjukkan tunggangan air dengan orang yang anda sayangi dan ia pasti akan menjadi malam untuk ingat untuk masa yang sangat lama!

Genting Highlands

Ambil keseronokan anda sehingga beberapa tahap dan menikmati udara sejuk segar tanah tinggi di Genting. Taman di sini menjanjikan anda keseronokan yang tidak berkesudahan dengan lebih daripada 40 tunggangan dan janji-janji yang menjadi taman tema Malaysia terbesar bukan sahaja suatu perkara yang saiz! First world hotel memrupakan satu tempat untuk rehat and memalam.

Wet World Pedas Hot Springs

Beralih kepada Negeri Sembilan mana Wet World Pedas Hot Spring menjamin keseronokan anda lebih dekat dengan alam semula jadi dan air panas. Selain air panas yang merupakan ciri khas taman dunia ini basah, dunia ini basah juga mempunyai slaid gergasi, buatan manusia terusan dan donat getah yang besar terapung.

Bukit Merah Lake Town Resort

Keseronokan juga di Perak. Dengan 14 tarikan untuk melihat di sini, taman air ini adalah tempat yang hebat untuk keluarga. Resort berdekatan menawarkan penginapan yang selesa dan tempat yang hebat untuk menikmati percutian keluarga jauh dari bandar yang sibuk.

Lost World of Tambun

Taman ini adalah pasti yang mesti melawat jika anda berada di Perak. Di sini anda akan menemui banyak dunia yang dimasukkan ke dalam satu dan anda pasti akan menikmati tunggangan menyeronokkan dan pengembaraan yang menanti anda dalam dunia ini hilang!

Karnival

Yang menyeronokkan sehingga utara di Kedah di Karnival adalah sebuah taman keluarga yang hebat yang mempunyai aktiviti air yang menyeronokkan dan menarik untuk semua. Karnival ini terletak di bandar kecil Sungai Petani dan adalah gerbang besar untuk hari yang menyeronokkan bersama keluarga jika anda berada di wilayah utara negara!

Desa Water Park

Tempat terbaik untuk membawa keluarga untuk menikmati slaid terpanjang dan banyak lagi adrenalin mengepam tunggangan yang akan membuat anda datang kembali bagi saya adalah Taman Air Desa di sini di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur.

LEGOLAND

Kami telah disimpan yang terbaik untuk lepas. Tanah Lego ajaib dan menarik baru sahaja tiba di negara kita dan ia adalah tempat terbaik untuk bersiar-siar keluarga. Satu hari di sini pasti tidak cukup dan itulah sebabnya anda pasti akan menyukai hakikat bahawa taman ini mempunyai penginapan yang selesa sangat berdekatan!

Semua maklumat di atas adalah untuk rujukan anda.

No comments:

Post a Comment